אירועים מרובי משתתפים הם דבר נפוץ מאוד, וכמעט כולם נהנים מדי פעם מהופעה טובה, ממשחק כדורגל, מכנס מקצועי או מכל סוג אחר של אירוע. אולם יש חלק שאין עוררין כי הוא המתיש ביותר עבור כל המשתתפים באירועים כאלה, והוא מכירת הכרטיסים.
במידה ועיקר מכירת הכרטיסים מתבצעת באירוע עצמו, המכירה עלולה להיות כאוטית, בעיקר בקרב הקהל הישראלי הידוע בהיותו בעייתי בכל הנוגע לעמידה מסודרת בתורים. מעבר לכך, אנשים רבים עלולים להגיע לאירוע מבלי שיש מספיק כרטיסים, ובכך להישאר בחוץ, בסופו של דבר, ולחוות אכזבה קשה.
כדי שלא להגיע לאחד מן המצבים שתוארו לעיל, כדאי להחליף את מכירת הכרטיסים המסורתית בשיטה של תוכנה למכירת כרטיסים. בעולם הטכנולוגיה, הקופות ארוכות התורים הן כבר נחלת העבר. בשיטת המכירה המקוונת, קהל הלקוחות יוכל לרכוש את כרטיס הכניסה לאירוע בכמה לחיצות בלבד, בלי כל צורך לצאת מן הבית. בכך, ניתן לפנות לקהלי יעד מגוונים של לקוחות מכל רחבי הארץ ואף מחוצה לה.
מבחינת הלקוחות, מדובר בתהליך קל ומזמין, אשר יעודד אותם לרכוש את הכרטיסים. גם הכניסה לאירוע תהיה חלקה ונוחה- כל שעל הלקוחות לעשות הוא להציג את הכרטיס כפי שהוא נשלח אליהם באפליקציה בטלפון החכם, כך שאפילו הטרחה של הדפסת הכרטיס כבר אינה קיימת בשיטה זו.
גם מבחינת מתכנני האירוע יש לשיטת המכירה אונליין יתרון משמעותי. ניתן לבצע בקרה מלאה על מלאי הכרטיסים הזמין בכל רגע נתון, ואפילו על פילוח סטטיסטי מדויק של ציבור הקונים. בכך, ניתן יהיה לנהל את המכירה באופן נכון יותר, ולדאוג שכל הכרטיסים יימכרו כך שהרווח מן האירוע יהיה מקסימלי.
אם אתם מתכננים אירוע ואתם חוששים מן המחיר של תוכנה למכירת כרטיסים, אין עוד מקום לחשש. שירותים שונים יוכלו לספק לכם את המכירה המקוונת ללא צורך בתשלום מקדים- תוכלו לשלם עמלות לפי כמות הכרטיסים שיימכרו, ללא התחייבות לסכום סף.
לסיכום, תוכנה למכירת כרטיסים אונליין עשויה להיות רווחית ונוחה מאוד עבור אירועים מכל הסוגים.